“Não tem como fugir do que há dentro de você”
“Não tem como fugir do que há dentro de você”
alltooduda reblogged this from br0k4n-inside
m-eu-m-undo reblogged this from demografar
es-tre-pi-tar reblogged this from demografar
bocavinho liked this
already-saved-myself reblogged this from demografar
outubro-de-2010 reblogged this from blues-e-psicoses
i-wishyouwere-here reblogged this from evrythngss
apenasnaoseva liked this